Wie zijn wij?

Rotaryclub Apeldoorn bestaat uit ongeveer 50 leden met verschillende (beroeps)achtergronden en een (meestal) actieve rol in de maatschappij. Wij komen wekelijks bijeen in Hotel Restaurant De Keizerskroon. Tijdens deze bijeenkomsten staan vriendschap en aandacht voor elkaar voorop! Als je elkaar namelijk werkelijk leert kennen en vriendschappen sluit, dan leer je van elkaar.

Je leert elkaars hebbelijk- en onhebbelijkheden kennen en je waardeert elkaar steeds meer. De kennis en vaardigheden die we rijk zijn, zetten we in vanuit de gedachte dat we mensen willen helpen die het vele malen minder hebben dan wij. Dit doen wij bijvoorbeeld door lichamelijke arbeid (houthakken voor een goed doel) maar ook door fundraising via grote en kleine projecten. We verwachten van elk lid dat hij of zij zich enthousiast inzet in de verschillende projectgroepen van onze club.